twitter
rss

Azi Dani a plans foarte tare cand a primit laptele cu paiul la gradinita. Doamna nu intelegea de ce plange, asa ca dupa ceva timp m-a sunat pe mobil. Am vorbit cu Dani si s-a mai linistit. Am hotarat sa ma duc sa vad ce se intampla. Cand am ajuns acolo, Dani se linistise, statea cuminte pe scaunelul lui, si era atent la ce ii intreba Doamna.

Ascunsa in vestiar, ascultam cu atentie ce ii intreba si cum raspundeau fiecare. L-am si spionat putin si am vazut ca identificase corect situatiile si reactiile personajelor. Erau doua imagini, pe caietul lor de activitati, in prima bunicul era foarte suparat cand a vazut cat de dezordine era in camera nepotului, iar in a doua bunica era foarte bucuroasa sa vada curatenia si ordinea din camera fetitei.

Il auzeam pe Dani cum vorbea singurel: Bunica e bucuoasa, e odine in camea. Si punea degetul pe poza corespunzatoare. Bunicu e supaat pe baiat.

Mi s-a parut extraordinar acest lucru. Apoi urmatoarea sarcina a fost sa coloreze imaginea cu copilul cuminte si ordonat. L-am urmarit pe Dani cum isi deschide penarul, si i se intepeneste putin, dar este ajutat de Doamna, apoi isi ia singur creioanele colorate si incepe sa coloreze rochia fetitei cu galben, ciorapii si pantofii cu maro, perdeluta cu verde ( la sugestia Doamnei), scaunul cu portocaliu( exact cum este scaunul lui de acasa).

Intre timp m-a vazut si vroia sa se scoale de pe scaun. L-am rugat sa isi termine fisa, ceea ce a si facut, i-am sugerat sa faca covorul cu albastru si l-a colorat foarte bine si frumos. L-a colorat si pe bunicul in maro, si gata.

Doamna mi-a spus ca Dani e foarte atent la lectii, raspunde si el, intelege tot ce i se spune sau i se cere. Insa era nedumerita de accesul lui de plans, pentru ca Dani nu a mai plans de mult si nu reusea sa inteleaga ce ii spunea Dani.

Pe drum l-am descusut si am aflat ca de fapt el vroia sa manance laptele cu toti copiii, dar din pacate a fost prea mult lapte pentru el, pe ziua de azi, tinand cont ca a mancat si acasa lapte cu cacao. "Prea mult lapte" a explicat el. Si am hotarat, de comun acord sa-i dau eu dimineata doar ceai si ursulet Barni, ca sa poata manca laptele simplu, cu paiul, la gradinita impreuna cu toti copiii. Ma bucur ca am lamurit aceasta problema.

2 comments:

  1. Prea mult lapte ? :) Inteleg ca se descurca mai mult decat bine.

  1. Asa se pare, dar nu ofera inca prea multe detalii Doamnei, sau nu il intelge dansa suficient de bine.

Related Posts with Thumbnails