twitter
rss

Asa sunt din nou baietii mei. Azi noapte au fost chiar foarte agitati, au tusit rau, Dani de abia respira iar Mircea a facut si putina febra dimineata. M-am saturat de raceala, gripa, nasuri curgand, tuse. De cand a inceput Dani gradinita numai asa o tinem, o saptamana raciti, una bine. In doua luni le-am dat deja de 2 ori antibiotic, plus alte siropele. Noroc sa saptamana care vine au vacanta.

Imi doresc sa treaca perioada asta de raceli si sa fie iar veseli.

Acum incerc sa le distrag atentia de la senzatia de greata pricinuita de febra, asa ca i-am instalat pe canapea si le-am pus Pisicile Aristocrate, apoi 101 dalmatieni.

Ieri erau asa fericiti afara si mergeau cu tricicletele, iar acum unul sta infofolit in patura, Dani iar Mircea e aproape lipit de televizor si spune aproape toate replicile din Pisicile Aristocrate.

Vor fi cateva zile grele. Maine mergem la pediatru. Dani de abia asteapta sa mergem la cabinet sa-l asculte cu stetoscopul si sa stea pe scaunelul ala mic. Ii place mai ales pentru ca in sala de asteptare sunt multi copii si poate sa-i observe. Sa vedem ce ne mai da sa luam, doamna doctor.

3 comments:

  1. Ce ne facem? Vad ca si Daria a inceput din nou sa tuseasca... Naty e la mama, dar azi ziceam ca ma duc sa o iau. Habar nu am ce sa mai fac. Dar parca nu mai vreau sa o vad pe Naty in aceasta situatie...!

  1. Eu am hotarat sa-l mai tin acasa pe Dani, inca o saptamana. Iar intre timp continui cu antibioticul si cu Imunogrip junior, sper sa ajute.

Related Posts with Thumbnails