twitter
rss

"Sa invatam cu ...placere" este un manual de fise cu exercitii logopedice in comunicarea orala si scrisa, editata de Asociatia Reninco Romania, in 2007. Manualul a fost facut de mai multi logopezi: Viorica Oprea( pe care am cunoscut-o la centrul logopedic nr 6, si la care o sa mergem din semestrul doi), Ana Stoica( cea care ne-a evaluat la Asociatia Puzzle Romania), Adriana Stancu, Sorina Niculescu, Elena Liliana Galbinasu, si coordonati de Ecaterina Vrasmas.


Din pacate nu este disponibila in librarii, fiind un supliment al revistei Invatamantul Prescolar, distribuit doar in circuit inchis, adica gradinite si scoli primare. Eu am vazut-o prima oara la doamna psihologoped si am xeroxat-o si am lucrat dupa ea.

Cred ca a mai scris despre ea si Marius Filip.

Cartea are 256 de pagini si se iumparte in 4 sectiuni: exercitii pentru corectarea intarzierilor de limbaj, exercitii pentru dificultatile de pronuntie a sunetelor( corectarea dislaliilor), exercitii pentru invatarea citirii si exercitii grafice pentru scris.

M-am inspirat foarte mult din carte, atat pentru invatarea schemei corporale personale dar si a celorlalti, componenta familiei, obiecte uzuale din casa, din fiecare camera, pluralul cuvintelor, adjectivele, categoriile de animale, obiecte de imbracaminte, fructe, legume, jucarii, meserii etc. Fiecare categorie este ilustrata prin desene sugestive si clare.

Exista multe poezii si cantecele, desene haioase, spatii de completat, trasee pentru obisnuirea copilului cu scrisul si folosirea corecta a creionului.

O carte pe care o recomand cu placere pentru ca este intr-adevar foarte folositoare. Evident si lucrul cu un logoped este indispensabil pentru evolutia copilului cu autism.

8 comments:

  1. Ma bucur sa aud ca a aparut o astfel de carte. Fostele mele colege au facut o treaba buna!

  1. Unde as putea gasi aceasta carte?

  1. Va rog mult as avea foarte mare nevoie de aceasta lucrare. Daca sunteti buna, mi-o trimiteti pe adresa de mail cristina.ungur@ymail.com?
    Va multumesc anticipat!

  1. Rog mult sa- mi trimita si mie cineva cartea pa adresa anisoara.osadciuc@mail.ru .multumesc anticipat.

  1. Rog mult sa- mi trimita si mie cineva cartea pa adresa anisoara.osadciuc@mail.ru .multumesc anticipat.

  1. Buna ziua! As avea mare nevoie de aceasta carte. Poate sa mi o trimita si mie?
    Multumesc anticipat

Related Posts with Thumbnails